HeArT BeeEEEEAAATTTTTT!!!!!!

Fill In THE Blankets!!!!

Wednesday, July 28, 2010

Mengapa begini jadinya…

‘MENGAPA’, 1 persoalan yg selalu ditimbulkan… aku timbulkan pesoalan 2 untuk diriku sendiri… layakkah aku berkawan… TAPI MENGAPA JADI BEGINI… mungkin aku ada berlaku salah dan silap, maklumlah aku hanya insan biasa…. TAPI MENGAPA JADI BEGINI… … aku x berniat nak wat salah… bahkan aku x tahu apa salahku… TAPI MENGAPA JADI BEGINI… maafkan lah aku andai tersalah mahupun silap… aku hanya ingin menjadi sahabatmu… niatku iklaz… TAPI MENGAPA JADI BEGINI… mengenal dirimu,pengalaman indah bagiku… kenangan kita bersama, 1 taman dalam hatiku… TAPI MENGAPA JADI BEGINI… munkinkah aku hanya pengganggu hidupmu??? Berterus terang saja padaku… tidaklah aku begini… mungkin aku sahaja yg perasan… hahahaha….

No comments:

Post a Comment