HeArT BeeEEEEAAATTTTTT!!!!!!

Fill In THE Blankets!!!!

Monday, July 12, 2010

hampa,keciwa,letih,sakit hati..

kenapa kau buat aku begini,
hidupku bagai patung hujung tali,
gerakku di gerak jari,
biarkan aku menanti tanpa henti,
sampai bila harus begini,
sakitku x siapa peduli,
hampa keciwa letih dan sakit hati,
semuanya ku tggung seniri..
kekadang kumarah pada diri ini,
diriku bodoh & keras hati,


Bukan aku marah kosong,
Marah aku ada sebab,
Tak payah aku nak terangkan,
Bukan aku lagak sombong,
Lagak aku ada sebab,
Tak payah aku nak jelaskan,

Cinta kau jual terlalulah mahal,
Mana boleh masuk akal,
Sampai jiwaku kalau boleh gadai,
Masih tak cukup nak langsai,

maafkan aku sekali,
dari hujung rambutku ini,
sampai ke hujung kaki,
andaiku buat engkau geli,
aku x kan mengundur diri,
sesakit mana hati ku ini,
andai hatimu x ku miliki,
akan ku terus menanti,
sampai kuhujung hayat ku ini,
setinggi mana gunungpun akan ku daki,
seluas mana bumi akan terus ku jelajahi,
sampai hatimu berjaya aku miliki,
walau kutahu mustahil sekali,
akan kucoba tanpa henti,


bukalah mata mu itu,
perasaan ku iklas bukannya palsu,
bukannya ku marah bukannya ku merayu,
tapi sedarlah siapa aku....

No comments:

Post a Comment