HeArT BeeEEEEAAATTTTTT!!!!!!

Fill In THE Blankets!!!!

Saturday, July 10, 2010

makhluk bergelar manusia.....

hari nie aku ada lawatan pg kilang papan.... cess... sapala kata p kilang papan sampe ptg??? haish... sat ja p klang papan 2... sebab 2 pnya pasai... aku tpaksa kansel abes hal2 aku kna setel... balek saja pda kilang papan 2 aku n rumate aku + paan p mkn... lpaz ja mkn aku blek umah... rumate aku da tbungkang da... aku twos bsiap n p ipoh.. aish... kalu namanya manusia n eh.. pelbagai la ragamnya... aku nak settle menda bg senang aku n kau... yg kau wat susah apa pasai... ang egt ipoh ngn sri iskandar 2, 2 3 langkah ka... aku dah la tgh pnat x rehat lagi.. hang wat mcm ni pulak... mujuq kesabaran dalam diri aku ada lagi la... walopun nyawa2 ikan... kalu x ringan ja kaki tangan aku nie.... FRUSTRATED,FUCKING MAD, & FEELS LIKE BROKING SOMEONES ARM.... dgn prasaan yg aku tensen.. aku p menenangkan diri di sumwere... slalunya aku p situ aku tenang... tapi arinie.... X... cuaca yg hujan n guruh di langit mcm menzahirka perasaan aku.... lepaz aku rasa sjuk sikit, aku drive home.. singgah p petronas... dgn x dsangka.. aku teserempak ngn genk klaz... depa p tgk wayang kot... sblom 2 depa ajak aku... aku refuse.. bila aku benti isi mnyak, btol2 blakang depa... adus... stelah aku mikirkan... elok aku blah... aku rasa x mau bjumpa ngn sapa2 rini... aku tamao jd hipokrit... biaq la depa nak kta pa kat aku... aku trima ja... stibanya aku di umah.. tros on9... kta tgk la apa jd slepas nie....

No comments:

Post a Comment