HeArT BeeEEEEAAATTTTTT!!!!!!

Fill In THE Blankets!!!!

Monday, September 20, 2010

hidup sebagai student architecture....

Arini 20 sept 2010 aku ada interm crit.... aishy... x tgk kalender ka.... arinie raya ke-10... adoy... mujuq la aku sedaq tugas aku sbg student, mcm nie la... huhuhu... baeklah... tanpa berlengah, aku nak cita perjalanan idopku sampe aku tensen... aku tiba kat sri iskandar ari sabtu aritu... pkoy 12 tghari... panasnya sri iskandar... x mcm metropolitan aku yg sejuk 2.... aku mai jd mat rempit ngn TED... huhu.... sebelum 2 aku da malaz buka fb a.k.a mukabuku.... sebab suma aku bc post keja nu, keja nie.... nek tensen!!!!! aku mai ari sabtu angan2 nak wat keja awai la kononya... hahahaha.... cri adea sari ari sabtu 2.... dpt mlm 2 x mau wat lg, esknya (ahad) bwu nak wat.... bila pg ahad 2 aku mgkit awai... wat model....

Lihat hasilnya..... huhu..... nie namanya private studio.... kerna natangniae la aku pening.... kerna dia juga aku dalam dilema.... aku nak menceritakan pengalaman aku di crit ngn Mr. Raja salah sowng lect aku yg boley dikatakan OTAI,RILEK,BERGAYA.... mari sama2 kita renungkan crit session aku.... tp aku x karang habis la... jenoh aku nak egt... lama ow aku crit ngn dya... huhu... last2 skali aku plak dalam dilema...

Mr. Raja:studio sapa yg longboard 2?
Aku : ha... saya la....
Mr. Raja: thematic studio long board tp kenapa la dia simetry???
Aku : saya x ley pikir yg len.... n saya da buntu... mood raya x ebeh lg cik...
Mr. Raja:kenapa form dya x panjang??
Aku :......
Mr. Raja: kalau da subject kamu...... (tangan tunjuk perkataan LONGboard), jd dya kena???
Aku :panjang...
Mr. Raja:apa?
Aku :panjang!
Mr. Raja:kuat lg!
Aku :PANJANG!
Mr. Raja:KUAT LAGI!!!!!
Aku :PAANGJAANNGG!!!!!!!!
Mr. Raja:tgk nie,(tangan tnjuk curving longboard 2) mana kat model kamu nie??
Aku :...........
Mr. Raja:hirachi x dak.... suma sama... nmpak boring.. try explore lg....
Aku :......... (senyum)
Mr. Raja:site kamu kat mana?
Aku :lumut....
Mr. Raja:viewing area nie menghadap mana?
Aku :laut,bukit n sunset...
Mr. Raja:ha!!!! da view elok, awat x guna??? dalam nie ada ekond ka gena???
Aku :ada ekond....
Mr. Raja:rumah tpi laut ats bukit, apa owg kata?? angin sepoi2 bahasa.... tp rasa ekond... rugila...
Aku :jd saya kena buat lounge la ek??
Mr. Raja:mungkin(sengeh), x taw la... kamu wat la....
Aku :...... (senyum x pueh ati)
Mr. Raja:kamu boley lounge dya kat sini, sini,sini.... semuanya mungkin la.... tp jgn la silap letak...
tgk nie, area ada banyak x kan tandas terapung?? kita habis masa kat WC(tandas)
5-6 minit ja... x kan WC dpt view plg best.... bla,bla,bla,bla,(manyak gila brief cik raja...
x mampu tulis)
Aku :jd saya kena wat mcm nie?
Mr. Raja:mungkin...
Aku : kalau saya wat mcm nie boley??
Mr. Raja:mngkin.....
Aku :jadi maksud cik raja kna mcm nie?(mula tensen)
Mr. Raja:mungkin....
Aku :........(tanpa reaksi dgn muka yg x pueh ati)
Mr. Raja:Afifi, bulan x kan jatuh keriba, jgn pikir lg soal len... pikir design nie dulu...bla,bla,bla...
awek2 apa suma tgai dulu.... bila kamu berjaya wat design, sapa pun mau punya.... jgn
risau... biaq kita repeat design.... asalkan kita pueh ati wat design..... (berlalu dgn
bergayanya tinggalkan aku seorang berfikir)

Aku keliru telah mula menjadi buntu.... kalu aku ada super power boley bc pikiran owg beznya..... baca tgk apa beliau mau dari aku.... x la aku dpt jwapan 'mungkin' ja.... huhuhu..... tp dgn sesi crit cik raja rini, dya tlah buka hati n pikiranku la... anyways thanks... esk aku nak p crit kat cik firdaus pulak.... aku harap aku dpt lbih manyak lg untuk membantu aku....

No comments:

Post a Comment