HeArT BeeEEEEAAATTTTTT!!!!!!

Fill In THE Blankets!!!!

Tuesday, April 12, 2011

T_T

Maaf...Bila aku telah mengagumimu...
Maaf...Bila aku telah tertarik olehmu...
Maaf...Bila aku telah berharap padamu, walau tak mungkin...
Maaf...Ku tak banyak memberi padamu...
Mungkin hanya senyuman, perhatian, atau mungkin secarik puisi...
dan Maaf...Mungkin aku tak memikat dimatamu...
Ya...Karna aku hanyalah Bukan Siapa-Siapa yang telah jatuh hati pada makhluk indah sesempurna dirimu...
Mungkin...cukup bagiku melihatmu tersenyum...
Mungkin aku bukan siapa-siapa di matamu. Bukan seseorang yang bisa membuat hatimu tergerak. Aku hanya orang yang mengagumimu dari belakang yang tak kuasa berdiri di depan mu menunjukkan segala ekspresi kebahagian akan kehadiran mu.
Mungkin sebaiknya kubuang jauh-jauh perasaan ini padamu. Kubuang kedasar jurang hatiku yang paling dasar. Agar aku tak lagi sakit hati karenamu.

No comments:

Post a Comment