HeArT BeeEEEEAAATTTTTT!!!!!!

Fill In THE Blankets!!!!

Thursday, November 4, 2010

my love+my dream

its 3 am again!!!! terkenang pada kekasih yg berada di kedah.... sihat ka?? sakit ka... teringin nak sentuh dya,peluk dya,cium dya.... tp syg... dia dok jaoh... da dkat 2 bulan x bersua... apa da jd padanya.... mak aku kata, dya sihat.... tp x pueh ati la kalu aku x tgk ngn mata aku seniri... relly luv her.... aku nak ceritakan lah sedikit pasai awek aku.... awek aku nie, x la gelap sgt, x la cerah sgt... standet ja... kat mata owg, dya bukanla sapa2... tp kat mata aku, she's my luv... aku knai dya time 2008.... time 2 aku ngaji kat KMPP.... aku kenai dlm tenet ja... search2 terjumpa!!! CANTEK plak 2... berbaloy.... hahahaha.... then aku tros aproach... tanya kabar(perkenalan!!!) rupanya si-dia berasal dari seberang.... bukan INDON!!!! tp LABUAN.... menetap kat sini da 2 taon.... masuk skang 4 dah la.... hahaha.... first aku jumpa dya.... aku dah jatuh cinta pndg pertama.... fuh!!!! keayuan terserlah la katakan.... aku amek tros wat awek(mampu), mak aku pun da setuju.. apa lg... aku on jela!!!.... first date aku, aku wak dya p tasek.... hahaha... romantik... bila aku bwk p tunjuk kat kengkawan aku... suma jelez... hahaha... marka lawa 2... skang, alhamdulillah, hubungan kami berkekalan sampe 2 taun..... kekadang dya susah, aku tlg, jaga mkn minum dya... suma aku jaga.... dya anak yatim... kalu aku x jaga, sapa lg nak jaga... walopun aku yg x ensem nie(kurang ensem sikit dari brad pitt) jd marka dya, dya x pnah meragam,baek,jaga aku, memacam lagila... dya pun x penah wat perangai... sayang aku kat dya... hahaha..... skang aku nak kenalkan ek awek aku kat dlm blog nie.... hahaha

nie la awek labuan aku.... hahaha(dia sebuah KERETA!!!)


baek... selesai aku cta pasai awek aku, aku nak cita plak apa perancangan masa depan aku dengan beliau....






first: aku nak tukaq nadi dya.... hahaha..
ENJIN 4G93 OR 4G92...
aku x kesah turbo or NA...
tp yg pntg, DOHC...
enjin:RM 2000-3000
pasang siap:rm 1500-2000
endorse JPJ:RM unknown

then:aku nak tukaq dash board evo 3
dashboard nie, yg war aku mnat sgt, dya
ada digital aircond... NMPK canggih kot!!
men tekan2 ja... haha..
ada rasa mitsu skali... walopun x mmpu bli evo,
bli dash board dya suda...
atleast keta aku ada little% of evo
worth:RM1100


then aku nak tukaq dya punya piping...
x la sampe kuaq api... tp bg senang tarek... pickup..
bunyi pun cun... hahaha
worth:RM 500-1200(siap psg)

dan yg plg penting!!!!! (tenene!!!)

cat warna biru subaru matallic 2k
pergh!!!! bling2 mata pokcik!!!
hahaha mmg lawa abes la awek aku kalu
sapu cat neh...
worth:RM2000-3000(ikot kualiti n kedai)

dan bnyak lg aksesori tambahan yg sama waktu dgnnya....

In Car Entertainment(ICE)
set lengkap termasuk boom box
worth:RM 1500-2000

mitsubishi side mirror
with adjustable engine
worth:RM220

lastly: aku nak tukaq kasut beliau...
rim kat atas nie rim SSR Type C 16"x 7j
worth of RM5200
made in japan nie!!

aku harap hubunga kita akan terus bekekalan hingga kau akan jd amat lawa...
aku x kesah berhabis duit pada ang...
ang yag aku sayang... jgn buat perangai sudah... luv u LA2635!!!!


No comments:

Post a Comment