HeArT BeeEEEEAAATTTTTT!!!!!!

Fill In THE Blankets!!!!

Saturday, October 9, 2010

10/10/10

kenapa kau buat aku begini,
setelah hatiku kau curi,
ku sentiasa mahu kau di sisi,
hanya kau saja bertakhta di hati,
kau biar ku seperti layang2 x bertali,
atau mungkin aku yg x mengerti,
mengertilah bahwa aku sepenuh hati,
bukan tujuanku ingin menyakiti,
tetapi aku hanya jujur pada diri,
sudah puas ku cuba bohong pada diri,
jawapannya masih belum kutemui,
akan kuusahakan walauapapun terjadi,
mungkin aku perlu mngundur diri,
siapalah diriku ini,
layakkah berada disisi,
tiada tempat untuk bertakhta dihati,
percayalah bahwa kau yg satu dihati,
aku menunggumu walau apapun terjadi,
seandainya kau beriku peluang sekali,
mencintaimu sepenuh hati....

hahahahahahaha!!!!!! cena ngn ayat jiwang karat temuntah kat atas??? hahaha... ayat nie bukan aku copy, tp ku tulis seniri taw... huhu.. mungkin isi aty ku.. atau munkin rekaan semata... answer urselve... aku nak mengambil pluang post pada tarikh yg mcm bez nie 10/10/10=XOXOXO......

No comments:

Post a Comment