HeArT BeeEEEEAAATTTTTT!!!!!!

Fill In THE Blankets!!!!

Tuesday, January 19, 2010

TED PeNgSaN!!!!!!!!!!!


Cerita dimulakan selepas isha'... kmi serumah terasa boring.. pas2 utk menghilangkan rasa borink kmi, ted cdgkan kmi semua p men futsal kat blakang taman maju neh... Kmi suma setuju la nak p men... aku yg kaki kerusi kayu neh dilantik menjadi keeper... sedang seronok men, time 2 gelecek ngan buyot kot... dya(ted) jtoh n berlaga tiang besi court futsal... dya kt tgn dya mcm tegeliat... aku offer nak antaq blek... sdang dya nek mto ngan aku tu, dya plok aku.. then, semakin lama pelukan dya smakin longgar... time aku wak mto 2 aku rasa badan dya da senget ke tepi, kalih je belakang ted da jtoh dari mto... time 2 aku da gelabah da... aku brekk mto n then p angkat ted yg lembik... pastu ada brother yg baik ati kuar dari umah dya(ted jtoh dpan umah brother 2) Dya offer nak antaq g klinik... aku pun wak msok ted dlm keta... aku blek pdg futsal, ajak depa suma ikot... mon suwuh nuaq n buyot blek umah amek i.c. Ted(dpa nek mto)... sesampe kat klinik yg Ted kt x mesra pelangan lgsung 2.. ted disapu ubat n then aku wak blek ted kat umah...

kereta bro yg bwk ted g klinik..

No comments:

Post a Comment